A squirrel is just a rat with a cuter outfit!




Okej, nu vill jag bara göra en sak klar för alla. Alla som tror sig tycka att pälsmössor är
snyggt, så jävla fashion och att du kommer se sjukt rik ut ifall du har en - ni har så gräsligt fel.
Detta är förmodligen det fulaste som NÅGONSIN skapats och jag kan inte för allt i världen förstå
varför folk väljer att ta på sig en sådan, ifall man inte har självironin på sin sida.

Påstår inte att jag är någon fashionbrud, verkligen inte. Men nog ser jag skillnad på rätt och fel.
Denna mössa, även kallad björnfitta, borde utrotas.

För vet ni, det första man tänker då man ser en person med en sånhär mössa på sig
är "björnfitta, titta en björnfitta". Och vem vill bli relaterad till en björnfitta, liksom?

Förutom det så dömmer man självklart personen direkt och tar förgivet att den är dum i huvudet, typ.
Samma som när en person sitter och äter glass på bussen, mitt i vinter, det är typ lika idiotiskt.

Så snälla, ge er. Köp en vanlig mössa, du blir varm av en sån också.

Så, då var jag klar.
CIAO ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0