Förlåt att jag aldrig sagt förlåt.



Nu har mitt kvinnliga och manliga sällskap gett sig av och jag ska hoppa
ner i sängen med någon film. Ska väl förhoppningsvis vakna i god tid
imorgon, vet inte vad som hände med den morgonpigga johanna.
Vars tog hon vägen?
Kan ju hänga ihop med att jag inte lägger mig kl 22.00 som jag
gjorde förut då jag hade lektioner att gå till dagen efter.

Fan, saknar det. Fan. Fan. Fan.
Trodde aldrig jag skulle säga det. Trodde nog inte ni heller. Nä.

Meeeeeeen.
Tisdagsmötet gick fint, jag (värden) bjöd på tårta och en mjuk säng att samlas på.
Oj, låter som att vi haft matsex eller något liknande. Och det är precis så.
mähähäh, nä det äre inte.

Vi fick även en nyhemkommen herre från Thailand som sällskap.
Han berättade allt om sin resa. Allt från hur dom dykte, hittade nemo
och även hur en pingpongboll kan skjutas ut från en kvinnas underliv.
Finns mycket att lära i det landet, jo du!


God natt vänner, fänz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0