Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig.




Okej, dagen med stort D är imorgon och jag är lite nervös.
Tenta, eller TENTAMEN som lärarna säger. Tycker att det ordet låter så skrämmande.
Och skrämmande är bara förnamnet på bilderna som jag har framför mig.
Tänker att det kommer vara en stor sal med en touch av förintelsen. Hårda stolar och bord.
Sen står dom där, dom farliga tentavakterna, dom där som man inte vill få ögonkontakt med
för att isåfall se vettskrämd och misstänksam ut.

Men jag tror att detta ska gå bra.
Jag hoppas åtminstone det. Mamma, pappa och sara tror på mig. Och då tror jag också på mig.

Nu ska jag fixa lite smågrejer att ha med mig att tugga på, sen ska jag parkera
i sängen med anteckningsblocket och färska upp minnet om Familjerätt.


Godnatt.
Och önska mig lycka till nu vänner, fänz.


Kommentarer
Postat av: gustav

haha kan tanka mig att dom star dar som dementorerna i harry potter! Hoppas det gick bra iaf! :)

2010-10-29 @ 17:42:00
Postat av: gue

Sovgott! :D



Anmäl dig gärna på "dagens blogg" imorgon =)

2010-10-30 @ 00:05:16
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0