All we have is now.



Är det söndag idag? Nä det är inte söndag idag. Det är måndag idag men det är söndag i mitt huvud.
Hatar när det blir sånahär konstiga vändningar i veckorna, ledig dag hit och ledig dag dit.
Man vet aldrig vilka dagar som man ska jobba eller inte......

Sitter just nu och kollar på Big Brother. Och nej, jag ska inte vara en av dom som ska klaga
på att rodney åkt ut (även om jag skulle vela...). Tycker att det hela har blivit rena rama skriktvn.
Och kan madde öppna käften, åtminstone en gång om dagen? Världens lama.
Orkar liksom inte. Har ljudlöst och sneglar emellanåt.
Fast okej, sitter ändå slaviskt på deras hemsida.....

Hatar att komma på mig själv med att försöka låta förståndig, men sen slår sanningen en rätt i ansiktet.
Så typiskt.

Leta fram en film nu, sen sängen.
God natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0