You can get by on charm for about 15 minutes. After that, you'd better know something.



It's friday, i'm in love!
Eller ja. Fredag är det ju, men kär är jag inte.
Men jag är nöjd ändå! :D

Såg att jag haft fel inställning på datumet på telefonen, hade alltså 31 mars idag.
Förstod inte alls varför folk försökte göra sig lustiga och hitta på skämt..
Men det är ändrat nu, och min födelsedag kom på sätt och vis ett steg närmare!

Senare ikväll blir det att städa upp rummet eftersom att jag faktiskt ska ta in folk i huset imorgon.
Borde även kolla ut något att ha på sig, allt för att minimera risken att få totalt psykbryt imorgon och vela stanna
inne resten av livet. Men det ordnar sig, sen :)

Fick frågan idag "hur känns det att bli 20 år på söndag?". Mja, det känns väl inget speciellt.
Men när jag väl sitter och tänker på det, så känns det som att jag blir SÅ mycket äldre.
Hatar och älskar att lämna tonåren. Kan inte skylla mina dåliga dagar på "tonårstrotsighet" längre.
Enda minuset. Annars så ser jag bara positivt på det hela.

Allt för nu.
Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0