EXPERIENCE is the name everyone gives to their mistakes.



Hej kamrater!
Har inte så mycket på hjärtat just nu, sitter bara här, rakt upp och ner.
Kollar runt efter lite tatueringsidéer, även fast jag aldrig kommer att komma till
skott med att göra någon. Tänker efter både en, två, tre, sju och elva gånger.
Så är jag med allt jag gör. Ändå kommer jag på mig själv med att tänka "äh, det är lätt att vara efterklok..."
Man ska väl helt enkelt inte tänka för mycket, det är väl så det är.
Man ska vara bara agera, göra det som faller en in, ta vara på varje stund och möjlighet.
Men hur fan hade det sett ut, liksom.

Då hade jag nog haft en tatuering på varje ställe på min kropp, om jag ens levt liksom.
Fatta mycket galenskaper man hade gjort. Nog för att dom händer ändå.
Man ska tänka, men inte alltid. Så är det ju.

Nu blir det sängen för min del, är trött i storhjärnan.

Sov gott vänner. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0