I've learned that my best friend and i can do anything or nothing and have the best time.



Haj vänner, fänz!
Har haft en jättebra eftermiddag/kväll i boden. Började med aggression för att gustav inte svarade i telefonen..
Så jag tog i med hårdhandskarna, gick upp till lägenheten och förmodligen plingade sönder dörrplingan.
Och där, efter en liten stund, öppnar världens nyvaknaste och chockade gustav vikström. Har nog aldrig skrattat så mycket inombords som då.
Vi chillade ett tag, eller jag kollade big brother medan han städade och duschade. Sen knatade vi ner till
affärn för att hitta middag, och vi kom därifrån med grejer för att göra kycklingthaikinastarkwook :)

Såg förresten en jättekonstig kvinna inne på affären, hon sprang runt, tvärnitade, bytte riktning, pratade lite för sig själv och sånt.
Jag tror hon inventerade. Eller letade efter shampoo till sitt genomflottiga och äckliga hår.
Men råttgift brukar vara bland trädgårdsgrejer tror jag.

Senare kom sofie också, vi babblade och kollade lite på tv. Sen tog vi en raggarrunda
och kollade på alla fina människor. Helt sjukt va fina människor man ser ibland. Måste lätt bli en utgång i boden snart.
Hann även med att träffa kristoffer livbom, kära kusin. Han var lite förfriskad som alla andra gånger då jag träffar honom, ungefär.
Men han är lika bra ändå, klok människa det där :)

Men satan, va långt inlägg. Måste sluta. Blir less på mig själv.
Ska lägga mig i sängen och se Tre kronor nu. God natt vänner, fänz.

Tack till gustav för en bra kväll. Du är en untherpahr tooooka kamrat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0