Everyone thinks you make mistakes when you're young, but i don't think we make any fewer when we're grown up.



Söndag idag. Samma trista söndag.
Håller på att googla efter drömtydningar, eftersom jag haft sjuka drömmar dom senaste veckorna.
Ni vet, såna som man mår seriöst dåligt över. Drömtydningen visade att jag har ett blodigt krig inom mig.
Och ja, det låter ju logiskt. Blir inte förvånad.

Och i förrgår så drömde jag att jag släckte en eld med mina händer = dom började brinna.
Det betyder tydligen: "Om du i drömmen släcker en eld, så betyder det att du lyckas möta hinder,
kan tygla ditt temperament och tillfrisknar fort från sjukdom.
Om du i drömmen bränner dig på elden så kommer du att få otur."

Kändes ju lite plus minus noll. Jävla skitdrömmar.

Känner bara att jag måste citera "lilla london" lite snabbt innan jag går.
Den här staden äcklar mig, men jag är dum och stannar.

Sådär. Inte sammanhängande på något vis. Men vem orkar bry sig.
Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0