Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå.




Är så jäkla seg. Så jäkla förkyld. Så jäkla förstörd.
Känns som att jag ligger på dödsbädden. Mitt huvud och min kropp går i slow motion.
Och ändå, hör och häpna, så har jag pressat min ork till max genom att städa hela rummet
och byta sängkläder. Tänkte att det vore bra att ha ett rent rum då man är sjuk.

Min motivering till det var: "Ifall jag nu är allergisk mot mig själv kanske" (med ironi)
Mammas kommentar: "Ja men precis! Klokt johanna!" (med allvar)

Liksom.... ja... :)

Ska duscha nu, återigen minska risken för att min galna förkyldning ska bero på allergi mot mig själv.
Klokt johanna! :)


Latero vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0