I found love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can't-live-without-each-other love.



Lagningen hade lossnat, livet suger. Precis vad hon gjorde också, den okända tandläkaren, hon sög av min tand
men en maskin. Sedan tröck hon dit något (tröck med fingret liksom), jag fick pilla lite med tungan och känna
efter. Godkände hennes tryckning och sedan var jag klar. Svängde förbi receptionen, hämtade min lapp med en ny
tid på och sedan ville dom inte ha mig där något mer för idag.. :) Men redan på tisdag syns vi igen!!

Nu ska jag jäsa lite efter en överväldigande portion som jag åt till middag.
Så. Jävla. Mätt.

På återseende smörpappersprinsessor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0