Change is a funny thing. We are never quite sure what we are becoming, or why. then one day we look at ourselves and wonder who we are, and how we got there.




Ikväll/hela dagen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Hade den lilla huvudvärken på besök då jag vaknade
och såg direkt min chans till att inte behöva göra något under en hel dag. Men vad händer, jo, jag kommer på mig själv
med att stå och diska, dammsuga golven, vika ihop kläder och allt som hör därtill. Vad hände med det?

Skolan och livet här i Östersund flyter på riktigt bra, och fort! Insåg igår att jag redan varit här en vecka, även fast det
bara känts som några dagar. Eller ja, en vecka är ju bara 7 dagar så... Men iallafall!

Igår var det Nolleslaget på skolan, vet inte riktigt vilken placering våran klass fick. Men vi var inte
på första plats och inte sista heller, så någonstans där emellan (vi var inte på andra eller trejde plats heller..)
På kvällen blev det fest med klassen och 2orna och 3orna på Frösön, därav huvudvärken imorse..

Nu tänkte jag luta mig tillbaka och se någon film, känner dock att risken för att somna är VÄLDIGT stor.

Ha en fin kväll/natt vänner, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0