Feber är djävulens påfund.


Tjena febern, kul att du hälsar på..

Hade en lugn kväll med linnea igår, fixade mat och såg x antal Beck-filmer. Och som ungefär resten av klassen
så började vi självklart må dåligt senare under kvällen, svettades och frös om vartannat. Huvudvärken jag hade går
nog inte att beskriva i ord. 3 ipren behövdes för att kunna somna tillslut, runt 5 imorse. Hallelujah.

Självklart mår jag som ett as idag också. Tog en ipren och passade på att städa lite i lägenheten medans den började
göra underverk. Men om vi säger såhär, nu ångrar att jag gjorde dom där städtagen..

Så här har ni min dag från nu och resten av dagen. Beck. Beck. Beck. Och mjölk.
Varför har jag börjat DYRKA mjölk? Det är det godaste jag vet just nu.

Latero vänner, fänz.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0