Pluggpaus!




Efter x antal timmar nerstirrandes i böckerna så började jag tillslut att titta i kors, läsa om samma rader
flera gånger och insåg väl någonstans där att det var dags för en paus. Så nu har jag fått en dusch
och tänkte nu fixa någon middag, ett försök till att bryta min nyfunna (dåliga) vana att börja göra middag
kl 20.00 på kvällarna. Då har man liksom hungerkris och slänger i sig vad som helst.

Det är ju dock sjukt trist att laga mat till sig själv, fan obotligt tråkigt. Men trots det så verkar
3 veckor utan mamma ha gjort mig till en mästerkock. Middagen igår var något bortom denna värld, sjukt gott blev det!
Idag vaknas det däremot något så hederligt och svenskt som köttbullar och pasta. Ska googla
på hur man gör någon sås. Vill ha s-s-s-såssssss.

Nåväl. Allt för nu.
Fred ut.


Kommentarer
Postat av: jenny b

har du ingen hårtork? :)

2011-09-14 @ 22:58:48
Postat av: johanna

Jo absolut, men den använder jag bara när jag vill bränna upp hela håret :) Så bara ibland.

2011-09-14 @ 23:08:14
URL: http://johahannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0