All change is not growth, as all movement is not forward.

 
God morgon. Sitter här och suktar efter kaffe, har kaffe men ingen mjölk.... Tror dock att det ska finnas nått mjölkpulver i skåpet?! Ska springa och kolla... Jag hade! Och nu har jag även en kaffekopp här bredvid mig. Nom nom!
 
"Första" natten här i lägenheten har gått bra, sovit som en prinsessa. Vaknade dock till ett otroligt trist väder och ingen direkt värme.
 
Idag tänkte jag masa ner mig till ica för att handla lite, packa upp mina resväskor (ni kan ju gissa vilken värk jag har i axlarna idag efter att ha konkat på tre väskor som i runda svängar vägde 18 kilo styck...). Men innan allt detta så ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta kolla efter någon fin men enkel balklänning. Vankas höstbal i Halmstad. Den mittersta är en favorit, helt klart!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Mitten var så vacker! Den vänstra var väldigt Carrie...fast med nån galen huvudprydnad till :P

2012-08-22 @ 20:50:28
URL: http://thesarastory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0