What a beautiful day.

 
 
Hade en underbar dag i linus stuga igår, jag och aron lekte medan linus stod och förbannade sig över gräsklipparen som inte ville fungera. Vilket sedan även gjorde mig inblandad då vi skulle knuffa upp åkgräsklipparen för en uppförsbacke som heter duga, så jag fick dra några ful-ords-ramsor också. Sedan insåg vi allihopa att det var bäst om vi bara satte oss och solade, so we did. Mot kvällen åkte vi mot luleå igen, lämnade av vovve och åkte sedan hit till sunderbyn där vi ordnade en riktigt god middag och avslutade kvällen med The bourne supremacy, som var precis lika bra som väntat!
 
Nu kommer dagen bestå av städning innan jag ska till herrn igen, blir bjuden på middag där ikväll och sedan blir det att ta vara på varje minut. Imorgon återvänder han till halmstad igen, jävla halmstad. hehe.
 
Latero vänner, fänz.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0