Tröttheten har vunnit. Game over.

 
 
Hej hallå, hej hej hallååå! Är lika död idag som igår, vill bara lägga mig ner och sova. Hela tiden.
Ni vet den där tröttheten man har efter en fullspäckad dag med tidig uppstigning och stress, den tröttheten
är i min kropp hela tiden. Känns som att klockan är 11 på kvällen, hela dagarna.
Att vara trött förstör så himla mycket. Dels för att ett sånt moment som att tömma diskmaskinen känns
som ett heldagsprojekt, trots att det är gjort på 5 minuter.
 
Och det här med att man blir ledsen hela tiden, även fast man inte har något att bli ledsen över.
Min kropp gråter nog av frustration. Och jag vet inte om jag är dum i huvudet som nästan sitter och
hoppas på att läkaren ska ringa angående gårdagens prover, och säga att något är fel.
Bara för att få ett svar på varför man mår som man gör. För vad gör man annars? Gilla läget? Nej tack.
Vill inte behöva starta varje dag med 1 eller som värst 2 ipren för att ens kunna lyfta huvudet från kudden.
Så ska det inte behöva vara och jag vill bara sätta mig ner och skrika att JAG ORKAR INTE.
 
Och med den här tröttheten så försöker jag nu skriva på min hemtenta också, kan inte påstå att varken
kreativiteten eller viljan finns där. Men den måste ju göras.
Ska ordna en enorm kaffekopp som sällskap, koffein och värme är vad jag behöver.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0