Jag kunde dö för dig, men nu är du död för mig.







Sitter hos malin just nu och fixar go'middag. Blir något med kyckling, sallad och sssssås.
Sedan har vi även fixat ost & kex och vin. Fint ska det vara :) I övrigt är allt frid och fröjd,
har det lugnt i skolan och jag bara living the dream. Funtar' även på att ta mig till Åre inom
en snar framtid. Verkar vara nå ståhej där i slutet på februari och massa finfolk ska dit. Time will tell.


Sen tänkte jag - en sista gång - bara förklara.
Alla som gör sådant ståhej om inlägget jag skrev om
nagelbilder och facebookincheckningar (hahaha, alltså det är så komiskt...)
tycker jag faktiskt kan lägga ner nu. Det är likt när man är från luleå och gör en sånhär grej,
telefonerna går varma "har du läst inlägget?!" och är det hetaste ämnet på tjejkvällarna.

Lugna ner er. Jag menar INGEN SPECIELL, jag pratade generellt om vad jag störde mig på.
Sen om folk väljer att ta åt sig - deras problem. Folk har skrivit i stil med "låt dom lägga upp vilka bilder dom vill och göra vad dom vill". Hallå? Dubbelmoral? Då får väl jag TYCKA vad jag vill? Ok? Bra.
Som sagt, om någon av mina närmaste vänner tagit åt sig så ska
DEN PERSONEN komma till mig och inte be någon annan tala för dom. Ok? Bra.
För annars är vi uppenbarligen inte så nära vänner. Våga ta en diskussion bara.

Så nu. Släpp det. Jag kommer ändå inte ta några råd eller lyssna på
diverse moralkakor eller Moder Teresa-kopior. Done.

Så - trevlig helg älsklingar, fänz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0