Most of us spend our lives as if we had another one in the bank.




God morgon vänner, fänz. Har varit uppe med tuppen idag, 05.00 ringde väckarklockan efter en natt som bjudit på kass sömn pga den sjuka stormen som varit här. Har bara väntat på att fönstrena ska blåsa in, vilket det lät som att de skulle göra emellanåt också. Vid halv 6 så sprätta helgens sällskap iväg till flyget och jag inbillade mig att jag skulle somna om, men nicht. Kollade på Nanny och ansåg att jag tänkte vägra gå till skolan pga stormen, men, här sitter jag ändå på föreläsningen med en kurrande mage. Har för övrigt haft en supermysig helg och ba mått.

Resten av veckan blir det tentaskrivning. Får en klump i magen av bara ordet "tenta".
Hatar allt som har med detta fenomen att göra. Är. Less. På. Att. Skriva.
Men har jag något val eller? Nej. Kan ju även konstatera att psykologi på universitetnivå
är långt ifrån det man läste på gymnasiet. Då kunde man bara ordbajsa och prata i koder. Nu ska man liksom referera. HATAR referera.... Men åter igen, har jag något val? Nej. Härda.

Nä. Kanske lyssna lite nu också.
Latero vänner, fänz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0