Those who are heartless, once cared too much.




Hej hallå! Sitter i skolan och har föreläsning om behandling mot PTSD och stresshantering. Något för mig det.
Stresshantering alltså, PTSD har jag tack och lov inte. Sedan blir det att sätta sig med hemtentan och pilla
lite på den. Har stress pga att jag inte hållt pluggschemat för fem öre den här veckan. Ursäkter ursäkter ursäkter..

Och som alltid under tentaperioder så har jag en hemlängtan som heter duga.
Saknar mamma. Saknar pappa. Saknar sara. Och saknar Luleå, lilla tryggheten.
Egentligen har jag alla förutsättningar för att absolut inte behöva längta hem, har det oförskämt bra här i östersund :)
Men det går ju inte att sticka under stolen med att jag längtar efter familjen.
Dock vankas det färd norröver om några veckor, rättare sagt vid påsk då jag även fyller år den veckan.
Ha-le-lujah!

Nä. Ska lyssna lite på läraren nu. Vankas avslappningsövning = snabb powernap.
Latero vänner, fänz.



Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt positivt inlägg :) Älskar dig!

2012-03-09 @ 19:50:43
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0