Dags för god natt-saga!

 
 
När jag var liten så hade jag en sagobok som jag brukade skriva i på skolan.
Det hela gick väl ut på att vi skulle lära oss skriva och typ vara "fantasifulla" osv.
Här är iallafall en av sagorna, den heter "Lisa, Sam och sköldpaddan". Luta er tillbaka och njut ...
 
 
"En dag ner Lisa och Sam var och hopa över en murr så såg Sam en sköldpadda. Som han tog med sej hem.
En annan dag ner Lisa var vid murren själv och hopade över murren då ramlade hon och bröt armen.
Hon fick åcka til Dåcktår Oliver. Han fick jippsa hennes arm sen fick Sam skriva på jippset.
Han skrev SAM. Nästa dag så sa Sam - du kan få min sköldpadda. Hon döppte den till BOM.
 
SLUT.
 
DEN HER SAGAN BLEV BRA.
 
Av: Johanna Hansson, Blå Spåret -97"
 
 

God natt ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Hahah, ååhh jag älskar den! <3 BOM!

2012-11-14 @ 05:42:29
URL: http://thesarastory.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var gulligt!!! :)

2012-11-14 @ 10:04:44
Postat av: Blomman

Hahah åh jipps :')

2012-11-18 @ 00:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0