Måndag.

 
Jag såg den här bilden på min systers blogg och precis som hon så älskar jag den här bilden på mig, henne och vår älskade pappa. Igår var det farsdag och jag blir alltid lite ledsen i hjärtat över att jag inte får vara hemma dagar likt dessa. Och att jag har världens jobbigaste hemlängtan gör inte saken bättre. Men jag håller ut en månad till ... Ibland känns det helt absurt att jag, som är den hemkäraste människan, bara har varit hem 4 gånger på ett år. Visserligen i både längre och kortare svängar, men ändå. Och nu är det 13 veckor sen jag var hemma sist, mamma och pappa har dock varit här. Men tanken slog mig att jag inte träffat min syster, min finaste storasyster, på 13 veckor.
13 v-e-c-k-o-r! Hon är ju en person som jag skulle behöva här hela tiden!!
 
Nä, nu ska jag ignorera hemlängtan och starta den här dagen. Först ut är en dusch!
Ha en fin dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Jag behöver dig också! <3 Du är ju den enda som vet hur det är med allt :) Älskar dig! Kramar!

2012-11-12 @ 18:35:23
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0