Sometimes i think we waste our words and we waste our moments, and we don't take the time to say the things that are in our hearts when we have the chance.

 
 
God kväll! Är trött som ett a-a-aa-a-aas!
Sneglar på tvn och dricker isvatten för att hålla mig vaken. Inbillar mig att det ska fungera iallafall.
Har hur som helst helg nu, enda fram tills på tisdag!
Har dock en del plugg att göra, men jag har ju hela helgen på mig! .....precis som i reklamen
 
Imorgon tänkte jag försöka att ta mig upp tidigt och träna. Känns som att det var ett tag sen ...
Tänkte först "kommer aldrig att ta mig upp tidigt", men samtidigt så vaknar jag alltid runt 6 tiden när
jag väl är ledig. Det är bara skadat. Men bra. Ska faktiskt bli kul att ta en runda runt Lillsjön.
Minns hur spyless jag var den svängen i somras. En sträcka på ca 8-9 kilometer, gick den ibland
två gånger om dagen, i två månader. Kändes som att jag till slut började se mina egna fotspår i barken.
Men nu är jag sugen igen!
 
Jag hoppas bara att min rygg vill samarbeta också, misstänker att det är ett härligt diskbråck jag går runt med.
Linus har försökt intala mig det under en tid, men jag bara "Neeejnej, iiiiint då!". Men han har väl rätt.
Jag ska ta och söka fram några bra övningar som jag kan köra, eftersom att jag inte orkar ta mig
till läkaren. Eller vadå orkar, vem försöker jag lura, jag har typ fått läkarskräck?!
 
Weeeell well. Trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0