Söndagkväll.

 
 
 
 
 
Söndagen är här och jag har haft en jättebra helg med gustav! Han är utan tvekan en av de finaste vännerna jag har. Vi har haft filmkväll, strosat på stan, visat universitetet, misslyckat totlalt med matlagningen, druckit vin, varit på krogen och vinglat runt, spelat in musikvideor på vägen hem från krogen och sist men inte minst varit med om händelser på Chatroutlette som jag aldrig kommer glömma. Jag kommer aldrig att kunna se en Whiteboard-penna med samma ögon igen.
 
Han åkte runt 16-tiden idag och sedan dess så har jag bara legat raklång på soffan, hunnit skypa med både Sandra och blom (♥!) och tittat på diverse dåliga söndagsprogram på tvn. Nu är det dock hög kvalite på den där burken, nämligen Beck! Jag kommer med all säkerhet att ALDRIG bli less på dessa filmer :)
 
Ska nu ta och fixa lite kvällsfika och sedan krypa ner i sängen. Imorgon är jag ledig = sovmorgon! Skönt! Hoppas på även lite bättre väder så att jag kan ge mig ut på en promenad. Senaste tiden har det antingen varit iskallt, spöregn, glashalt eller bara allmänt grått väder. Och så har jag haft en galen förkylning senaste två veckorna, men nu kan jag äntligen andas igen (nästan)!
 
God natt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0