Tentadag.

 
God morgon! Håller på att läsa in det sista inför tentan, den börjar först kl 14 idag. Skönt att man hinner vakna till liv. Sitter även här och funderar på vilken sekund som väggarna ska trilla in. Det är en helt sjuk storm ute och när man har en gavel-lägenhet och bor högst upp så kan jag lova att det hörs när det blåser. Trycker på från alla håll och kanter mot fönstrena. Nå väl. Längtar tills tentan är skriven och klar, då ska jag hem och bara fläka ut mig över hela soffan. Och vänta på att linus ringer. Han åkte till bosnien imorse. Inte ok.
 
Nu ska jag göra mig i ordning och fylla min kropp med diverse hostmediciner, halstabletter, huvudvärkstabletter. Min skräck idag är att jag ska få rethostan from hell under tentan. Kommer skämmas ihjäl då. Och kommer dricka så mycket vatten att jag förmodligen kommer att kissa ner mig. Vägrar alltid gå på toa under tentor, dels för att tentavakterna ser ut att tänka "jaha, ska du gå in och kissa ut lite fusklappar eller?" och dels för att toaletten liksom är i klassrummet. Rätt wierd.
 
Latero!
 
Juste, på fredag kommer gustav hit! toooooka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0