Tidig morgon.

God morgon på er!
 
Sitter här och försöker överleva under denna tidiga morgontimma.
 
En elektriker ska komma hit någon gång snart, eller iallafall under dagen. Vet som vanligt inte vad
de ska göra, det är bara små saker som de ska åtgärna efter besiktningen som var.
Det är alltså inte "alltid fel på din lägenhet"som jag fick en halvspydig kommentar (inte här på bloggen) om härom dagen.
Har man en lägenhet med hög standard, så ska den självklart underhållas allt eftersom.
Jag ska ju helt enkelt ha det jag betalar för och hyran må vara hög, men då behöver jag heller inte bo i
en lägenhet som är lika stor som min nuvarande toalett, så som många andra får göra :)
 
Nu ska jag sträcka ut mig över soffan och fortsätta att sörpla i mig lite flädersaft.
Givetvis genom sugrör. Saft får inte drickas på annat sätt.
 

 
Update: Haaahah! Elektrikern har nyss varit här. För att byta batteri i brandvarnaren...
För det kunde jag ju inte göra själv? haha. Älskar att man inte behöva göra något själv, snart skickar
dom väl hit någon som torkar en också. Vore jättebra! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0