Måndag.

 
 
God morgon! Har just vaknat efter en lååång natts sömn, men är ändå desto tröttare. Klockan är strax efter 10 och det är fortfarande nästan mörkt ute. Och natten till igår och under hela gårdagen så SNÖADE det! och ingen var gladare än jag! Dock så fastnar det inte riktigt på marken, men snö var det. Till imorgon har de även lovat ca 2 dm snö... :) Längtar nog mest efter snön för att jag vill börja använda min nya vinterjacka, den är pure love!
 
Idag vankas det skola, 13.15 - 15.00, sen har jag tänkt att storstäda lägenheten och förhoppningsvis få en tvättid. Badrummet svämmar över tvätt...
 
Nu blir det duschen och försöka vakna till liv.
Laterooo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0