Perhaps, somewhere, some day, at a less miserable time, we may see each other again.

 
Hej världen, im alive! Sitter och förbannar mig över mitt sega internet när jag egentligen borde göra mig iordning.
Ska till skolan om en stund för att göra ett grupparbete, känns lockande då det vräker ner snö ute
och jag inte har några kontanter löst till bussen .. Meeen man är väl inte gjord av socker!
 
Har under morgonen suttit och läst och läst och läst. Vet inte vad som hänt, älskar att läsa!?
Varierar mellan kurslitteratur och mina kriminalitet-böcker och satan va lästempot ökat! Maler!
Har även hunnit prata med min läkare, så nu har jag ÄNTLIGEN fått en BESÖKSTID och inte bara dessa
dumma telefontider. Hon misstänker Hortons, och jag misstänker väl ungefär samma sak. Men ska bli
skönt att äntligen få träffa en riktig läkare, då jag inte fått göra det en enda gång under de snart två åren
som jag bott här i östersund.
 
Och en annan sak jag har att se fram emot är att jag nästa vecka åker hem till Luleå en sväng!
Gah, så skönt det ska bli. Längtar efter att bara få krama om alla.
 
NU ska jag sätta igång här.
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0