A part of me wishes we were like goldfish they only have a 3-second memory. That way I would never remember who you were. You'd just be this person i kept seeing, but never knew.

 
 

Igår var en riktigt bra dag! Mötte upp syrran i stan och strosade runt, säkert drygt en timme inne på
gina tricot och hittade så sjukt mycket fint! Fick två tidiga födelsedagspresenter av Sara!
Bl.a. jeansjackan här ovan ↑ som är i en lite längre modell, sjukt bra med tanke på att jag HATAR alla
jeans- och skinnjackor som slutar typ under brösten.. Vad är grejen med dom?! Ingen får ju en snygg
kropp i dom, oftast raka motsatsen! Sen fick jag den vita tunnstickade tröjan också, den är nog den första
stickade tröjan på LÄNGE som inte är... stickig. Bara så m'uuuuk!
 
Sen bjöd syrran även på middag på Waldorf, gick ut därifrån och var mättare än någonsin(!!!) och hade
nästintill andningssvårigheter, haha. Och varför inte krydda på det med en kopp kaffe på Friends och sen
en massa popcorn på bion, tänkte vi? Vi körde all in! På bion såg vi Beautiful Creatures som var.......
ja jag vet verkligen inte, fick inte riktigt grepp om filmen, de kunde ha gjort den så mycket bättre!
 
Hur som haver, det var en jättemysig heldag med saraaa! ♥ Älskar när jag och hon får egen syskontid.
 
Nu är det söndag och den har inte bjudit på någon höjdare öht. Och det är inte ens Johan Falk ikväll?!
Aja, kan alltid roa mig med att boka flygbiljetter ...
 
 
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0