I don't know where i'm going, but i'm on my way.

 
Senaste från Instagram. Får panik på värdelösa mobilbilder, men det är det enda jag har att erbjuda just nu.
Är iallafall tillbaka i Östersund nu, men bara för ett litet tag. Åker hem till påsk igen!
Börjar bli rutinerad passagerare på flygen, men det är bara kul, älskar att flyga!
 
Dagen har bestått av att städa, plocka, packa upp och dona på. Gjorde första seriösa middagen på länge
alldeles nyss och ska bara låta maten smälta innan jag ska träna lite. Blev sporrad igår när jag provade
lite kläder som köptes i januari, och nu börjar bli lite... rymliga. Det är ju alltid kul.
 
Nåveeeeeel.. Ska dricka upp mitt kaffe nu (är faa-an aldrig så gott som efter att man ätit?!) och sedan
svischa kläder.
 
Latero!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0