I used to think when i got older, the world would make so much more sense. But you know what? The older i get, the more confusing it is to me. The more complicated it is to me.

 
God dag på er! Idag bjuder Östersund på go'vädrä! Strålande sol och bara någon ynka minusgrad i skuggan.
Tänkte dra mig ner till stan och ordna upp lite grejer, men blev fast på balkongen... eeehh.. Får bli imorgon!
 
Resten av dagen består av att dra igång ett storkok, har bara inte kommit på vad det ska bli...
Funderar på att dra ihop min mästerliga lchf-lasagne med zucchini istället för lasagneplattor. Sjukt gott!
Har ju dragit igång med lchf-mat igen, eller rättare sagt lchf-inspirerat.
 
Folk tycks ju tycka att det är sååå dålig kost. Ja, kanske för dom som drääänker maten i fett
bara för att "det är tänkt så" och skippar kolhydrater helt och INTE tränar. Jag MINSKAR på
kolhydrater/socker, byter ut onödig pasta osv mot grönsaker i olika former (så att man inte blir less).
Det gör susen. Varför komplicera till allt så mycket och nästan göra kosten svår att hålla med flit genom
olika strikta dieter mm? Dom håller inte i längden, hörni. Sunt förnuft, jag slår ett slag för det sunda förnuftet!
 
MVH
Coach Hansson.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0