I vow to fiercely love you in all your forms, now and forever. I promise to never forget that this is a once in a lifetime love.

 
Idag är jag mest.... trött.
Har dock städat upp lägenheten, bytt sängkläder (dagens träningspass att byta påslakan på ett dubbeltäcke....)
och hade tänkt gå ner till tvättstugan på jakt efter tvättid. Tvättkorgen svämmar lite lätt över ..
 
Sen ska jag bara ha en sann mysdag. Raklång på soffan, det är massa bra filmer på tvn och
en burk cocacola. Där har ni mig.
 
Men först en dusch - inte lukta usch! På tal om det, mitt hår blir FÖRSTÖRT av att vara här i östersund.
Frissigt, tovigt och jättekonstigt. Isig/torr luft eller något? Aja, inpackning deluxe nu.
 
Latero.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Såååå fin och skön tjej!!! <3

2013-03-25 @ 06:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0