En morgon med regn 13·05·09

 
Vaknade av att regnet slog mot fönstret och att det, för en gångsskull, var mörkt i lägenheten.
Typiskt nog så är det första gången på länge som jag INTE kan somna om. Irritationsgrad 10.
Drog mig upp och parkerade i tvättstugan, ska alldeles strax gå ner för att hämta upp det sista.
 
Sen blir det:
· Rensa mina små vagnar i badrummet från alla miljoner produkter som belamrat.
· Sortera garderoberna/sätta in alla kläder som just nu pryder hallgolvet
· Se på Skärgårdsdoktorn och sukta efter Samuel Fröler. Önskade att jag var född på 60talet, det hade
betytt att jag och han var jämnåriga och hade kunnat gifta oss -97 då han var som snyggast. Attans.
 
Nu ska jag äta min frukost/lunch som vid det här laget blivit kall. Attans.
 
Latero!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

Fint! Härliga ögonblicksbilder :)

2013-05-10 @ 17:12:47
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0