It is possible that longing for something is better than actually having it. I've heard it said that satisfaction is the death of desire.

 
Alltså. Jag vill typ ha dessa som tavlor. Nu.
 
Huuuur som helst. Länge sen sist.
 
Har under senaste två veckorna hunnit åka till stockholm, åka därifrån, haft föräldrarna på besök
ett par dagar (♥), börjat flyttpacka och har även hunnit varit till läkaren, igen.
Nu undersöks njurarna, fick lämna ett njurfunktionsprov och väntar nu på remiss för en skallröntgen.
Allt ska undersökas för att hitta kärnan till mitt suspekta mående och konstanta huvudvärk.
Nämnde jag att jag såg svartvitt en morgon då jag vaknade? Haha... Så sjukt.
 
Nu är det inte allt för lång tid kvar i Östersund heller. Och det är nu man börjar känna lite vemod...
Men det blir bra :) Nya äventyr väntar!
 
Klockan är snart 12 och jag tänkte faktiskt ta en, för mig, "tidig" kväll. Måste hamna i fas med sömn
och allt sånt.
 
Ha en fin natt så hörs vi ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Hansson

JAG ÄLSKAR DIG, VACKRA TJEJ!
Gud vilka fina bilder :) helt fantastiska att ha i vita ramar mot en vit vägg, make them pop :D

2013-05-05 @ 23:13:51
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0