Once you realize you deserve better, letting go will be the best decision ever.

 
God kväll!
 
Ännu en fredag är här och jag funderar lite över vart veckorna tar vägen.
Känns inte som att jag hinner med tiden ö.h.t. Halva dagarna går åt till att överleva huvudvärk och trötthet
och resterande tid går åt till att hinna med allt som skall hinnas. En evig liten kamp. Och jag hatar det.
Har mycket framför mig, mycket som skall göras och många postiva förändringar som ska
ske och ändå så känner jag mest.... får jag lägga mig och vila lite? Är. Så. Slut.
 
Nå väl, färdigklagat. Ikväll har jag tittat på en av favoritfilmerna - Law abiding citizen.
Har ni inte sett den så gör det! Nu ska jag hoppa i duschen och sedan inta sängen.
Hoppas på sol imorgon, börjar redan att blekna!
 
God natt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0