& Other Stories...

 
I måndags träffade jag och min syster en av hennes äldsta vänner, Petter. Vi fikade på Sturekatten och gjorde
även ett långt besök på hans jobb & Other Stories där han jobbar som ansvarig över kosmetik-avdelningen, tror jag att det var?!.
De hade sjukt fina kläder, smycken, skor, ja allt.
 
Jag haffade tre FANTASTISKA lotions. Kommer dock att använde de mer i parfym-syfte än för att göra min
hud mjuk. Är redan typ bambi-len, så det finns liksom inget syfte där. Men doften på krämerna, OH MY GOD.
Lukar fräscht, underbart, fantastiskt och man vill bara äta upp dom. Tycker att de påminner lite om
Clean-parfymerna, alltså väldigt rena och fräscha dofter.
 
Hittade även (äntligen!!) en ny ögonbrynsborste. Den var inte för mjuk, inte för hård, inte för liten, inte för stor.
Den var perfekt.
 
Hur som, alla borde göra ett besök där. Ni hittar dom på Biblioteksgatan 11 i Stockholm :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0