There's been a place for you in my heart since we first met.

 
Åh. Jag hade fantastiska dagar i stockholm! Vill redan tillbaka. Vill bo där. Vill ha allt som de har att erbjuda.
Åkte dit med min syster förra torsdagen, fick äntligen flyga tillsammans med någon efter ett par år som
ensam-flygare. Hur som, dagarna bara sprang iväg där borta! Fick umgås en del med min fina Sandra också.
Det var så himla skönt att få ha lite egentid med henne :)
På fredagen (tror jag att det var?) gick hon, jag och Sara ut och åt på ett himla mysigt ställe. Spisa hos Helena.
Fantastisk mat, dricka och sällskap!
 
Vaknade på lördag och kände att fan, är jag på väg att bli förkyld? Äh, ipren löser allt, tänkte jag.
Körde på hela dagen, gick ut och åt med sandra för att sen gå ut på Fridays för lite vin och öl. Vi drog
vidare, letade efter ett nytt ställe, sprang gata upp och gata ner, och någonstans där kände jag att
fan, jag dör. Feber var nog bara förnamnet och svettning deluxe.
 
Så de två resterande dagarna, söndag och måndag, var jag så gott som döende. Men vägrade sitta
på hotellrummet. Så jag proppade i mig diverse mediciner, svettades sönder på stan och såg förmodligen
ut som ett lik. Men satan så bra köp jag gjorde.
 
De fem dagarna bjöd som sagt på en hel del shopping som resulterade i flera timmar i provrum och en ny höstgarderob.
Ska visa er lite så fort jag hittat min kamera(?!?!?!).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0