'cuz i swear it’s getting better, that’s my philosophy.





Haft en sjukt bra dag faktiskt.

Först lite häng på skolan (satt och spelade mitt nya mobilspel i sisådär 1,5 timmar. Pure love.)
Sen for vidare in till stan och åt middag med min fina syster. Var även förbi på gina som hade "tjejkväll".
Älskar att dom inte hade gjort nån direkt "reklam" om det, så det var sjukt lite folk och enormt skönt
att strosa runt där inne. Borde vara så oftare, att bara jag och min syster får veta :)
Fixade några julklappar till mig själv, bl.a en sjuuukt snygg kavaj, två tröjor och ett par brallor :)


Roliga grejer:


Syster smsade mig då jag var påväg för att möta henne i stan

"Står utanför Lindex i Smedjan. Såg just en stor björnfitta gå förbi! Skynda dig så hinner du se!! :)"


Tro mig, jag skyndade som f-a-n! :D



Under middagen så pratade vi om våra enorma halsdukar, att man inte riktigt kan röra på huvudet med dom.
Även det att synfältet blir lite mindre. Inne på H&M uppenbarar det sig, jag snubblar över en jävla pall.

"Men helvete också! Kan dom inte tänka på att folk har stora halsdukar!?!"



Jag visar syrran mina nya skinnhandskar som jag fått av mamma, hennes kommentar.

"Sjukt snygga ju! Kan inte förstå att du inte vill ha dom!!", jag svarade i stil med ett "ööuuhmm.."
Hon rättade sig själv "Inte för att du någonsin sagt att du INTE vill det, liksom."




Okej, typ bara jag som asgarvar just nu! Eller klart, ni har ju inte läst det än, höhöhö.

Nu blir det glögg och Greys Anatomy!
God kväll vänner, fänz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0